Alla inlägg den 25 augusti 2007

Av Jalka - 25 augusti 2007 19:18

Rubriken låter som en titel på en dansk porrfilm från 70-talet...men är en bra sammanfattning på min dag. Blev väckt av min yngsta son som berätta att jag hade telefon. Gubbarna var en man kort till föräldralaget i klubbens årliga fotbollsdag...Okay tänkte jag...letade fram sonens reservskor, skvätte vatten i ansiktet och tog mig dit. Fyra matcher senare och en hel del mål faktiskt hann jag vara hemma i 20 minuter...duscha, äta och byta om. Sen var det dax för match mellan Elfsborg och Helsingborg på arenan. 12 300 åskadare fick se en spännande match mellan två bra lag. Även om jag ser matchen genom mina gulaste glasögon måste jag erkänna att gästerna var bättre, hade klarast målchanser...men matchen slutade konstigt nog 0-0. Ett mer rättvisst resultat borde varit typ 2-4. Men än leder vi allsvenskan och på onsdag blir det en ny fest på arenan...Elfsborg-Valencia. Så..idag har jag spelat fyra korta fotbollsmatcher och varit åskådare på en ... och tillbringat 8 timmar utomhus i regn, solsken och mulet...men nu skiner solen...så då får det vara slutbloggat!

Wow

Av Jalka - 25 augusti 2007 00:47

Igår var mitt näst bästa resultat...42 inloggningar på en dag. 42 kan tyckas lite...men det tycker inte jag. Tänk...42 människor har varit inne och kollat vad jag har på hjärtat...Är inte det fantastiskt! Jesus hade tolv läriljungar...riksdagen har...ja...vem bryr sig!

Ja...vem bryr sig?

Bryr sig om vad!

Vad vill jag veta/lära mig när jag bloggar?

Vill jag känna igen mig?

Vill jag få veta något nytt?

Varför bloggar du?

Ovido - Quiz & Flashcards