Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av Jalka - 4 augusti 2007 23:11

Efter matchen avnjöt vi en underbar kväll i goda vänners lag...Visst är det skönt att få skratta ibland...förresten...det är alltid gött att skratta...Vi hade varit på matchen ihop och jag fick chansen att vara en snäll värd snarare än en pubertal, skrikande skinnskalle utklädd i matchtröja...

Av Jalka - 4 augusti 2007 23:07

Glömde säga att matchen slutade 2-2...det var rättvisst...faktiskt!

Av Jalka - 4 augusti 2007 22:49

Tänk att sådan fridfull själ som jag kan bli så förbannad...jag minns att jag stod upp och vråla rakt ut något i stil med jä...filmande brasse...dom jä... medan frugan försökte dra mig ner på stolen... när han...dvs domaren missade en straff i andra riktningen med 30 sekunder kvar... minns jag bara mitt eget vrål och hur jag hoppade över staketet för att gå hem...efter 50 meter stannade jag och väntade in frugan...och vad jag sa till min dotter som ringde för en match recension från Augustibuller lämpar sig inte i tryck...men hennes ord..."okay...jag ringer nog imorgon..." Folk som ser mig och arbetar tillsammans med mig tror inte att man kan förvandlas så till en milda grad för en sketen fotbollsmatch...men det är väl det som är tjusningen...

Av Jalka - 4 augusti 2007 14:47

Moi

Nu skall vi snart dra in till Arenan...solen skiner...biljetterna är fixade och livet leker. Har stora förväntningar på Avdic idag. Hoppas att gubbarna kan fokusera nu när Europaspelet är i full gång...Tippar med hjärtat...2-1...Forza 

Ovido - Quiz & Flashcards