Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Jalka - 9 augusti 2007 21:54

Efter gårdagens härliga match så har jag redan börjat att planera framåt...mätt på goda matcher?...jag...icke!

Visar en bild på det underbara Tifo som våran Tifogrupp bjöd på igår när spelarna vandrade in. Tack Tifo gruppen för ert engagemang...även om jag alltid hamnar bakom...gny!



Läste att en del av publiken gick och ställde sig i kö utanför Turistbyrån direkt efter slutsignalen...de öppnade klockan 10:00 imorse...En kvart senare var biljetterna slutsålda...Men som säsongskortsinnehavare fick jag loss 8 stycken biljetter...Fest den 29 augusti med andra ord...just nu är vi bara 6 stycken som kan gå...men jag tror inte att det blir svårt att bli av med eventuella överblivna biljetter...eller vad tror ni?

Av Jalka - 9 augusti 2007 21:50

Idag var det höstpremiär för P14 och tyvärr höll inte Målsryd hela vägen...

Men här kastar våran minste pöjk ett långt inkast iallafall. Det var många sommarsvaga ben så här i värmen...märks att latmasken bitit de unga pöjkarna hårt i sommar...allt regn har gjort att studsmatteövningarna lyst med sin frånvaro.

Ovido - Quiz & Flashcards