Alla inlägg under augusti 2008

Av Jalka - 28 augusti 2008 23:35

Att IFE förlorar är OK!

Att IFE förlorar mot St Patrick är inte OK!

Jag såg första matchen...

5-0 hade varit ok...

Nu blev det 2-2

Varför?

Varför kan vi inte utnyttja vårat övertag i skicklighet, kunskap etc?

Som det nu är förlorar vi mot alla som är beredda att kämpa till 100%.

Jag blir förbannad!

Själv har jag alltid gett 100% som spelare.

Inte alltid talang, inte alltid snyggt... men alltid 100%.

Kan man inte kräva det?

Skall man inte kräva det?

Kan man inte klona Keene med Svensson*11 och få fram...Kalmar?

Tyvärr... tyvärr... Kalmar är värdiga att gå til gruppspel... Att vinna svenska cupen... Att bli mästare... Sorry!

Men de har 100% kämpaglöd... Spelidé... och kvalitet!

Jag kommer alltid att vara gul svart... men även jag inser fakta!

Ovido - Quiz & Flashcards