Alla inlägg den 21 september 2007

Av Jalka - 21 september 2007 21:33

Just hemkommen från joging, bastu och lite kalja...

Tror att min vän Zeb kommer att få det helt underbart i Argentina...

Han åker klockan 06:00 imorgon och kommer att tillbringa två veckor med att äta kött, kolla in vingårdar och fota djurliv...Ha de gött Zeb... Vi träffas sen... och tjötar! 

Av Jalka - 21 september 2007 15:22

Äntligen... efter sju veckors väntan, tjöt och svordommar är väntan över... för 20 minuter sedan hämta jag ut våra visum till Indien... På morgonen bokade jag hotell, inrikes flygresor och beställde lite rupis... nu skall vi börja ladda inför resan som börjar på onsdag... Vi flyger till Mumbai... eller Bombay som vi fortfarande säger... sen byter vi flyg och drar vidare till Goa... där skall jag medverka på en Internationell Järnvägs säkerhets konferans... Nu skall jag fira med en kopp kaffe, en joggingtur med efterföljande bastu och troligen någon kalja...gött

Av Jalka - 21 september 2007 13:48

Jag känner ånger idag att jag vilseledde er igår... jag gav ju er fel namn på vem som skulle göra mål för Elfsborg när de slog Dynamo Bukarest borta.

Att jag gav er rätt resultat är inte, och ska inte vara någon tröst... förlåt! 

Ovido - Quiz & Flashcards