Alla inlägg den 16 september 2007

Av Jalka - 16 september 2007 22:56

Måste erkänna att man får en glädjetår när man ser Paul Pott göra sitt första framträdande inför juryn... se själv på youtube.

Ni kan läsa om honom på hans hemsida i den första länken...Vet att många känner till honom... men goa, underbara storys tål att upprepas...


Av Jalka - 16 september 2007 17:44

Fredagar är ingen bra Tv-kväll... tycker jag. Fredagare är ingen bra fest-kväll... tycker jag!

Efter en vecka på jobbet är man trött... vill vara ledig...

Själv föredrar jag en joggingtur, tacos med familjen och sedan en bastu.

Sen är man mör, slö och go!

Att titta på Tv är väl inte direkt det man längtar efter... men nästan 43% av ni som rösta ville se en långfilm... min fråga till er... ser ni klart den? Eller gör ni som jag gjorde igår... vakna kvart över tre i min ensamhet efter att ha sett 20 minuter av början på en Beck film...

Ovido - Quiz & Flashcards