Alla inlägg den 7 september 2007

Av Jalka - 7 september 2007 18:13

Har du bekymmer med snarkning?

Eller... har din sambo, fru eller omgivning problem med DIN snarkning?

Vet att man inte skall göra reklam... men snarkning är ett stort bekymmer i en familj... så jag gör ett undantag... Jag kan tipsa om ett naturläkemedel som har hjälpt mig... jag var lite skeptisk till en början men är nu inne på tredje omgången. Det finns att köpa i hälsobutiker och heter Zedopor... man sprayar tre fyra gånger i gommen innan läggdax... sen sover man gott med en fräsh andedräkt av pepparmint... och det funkar faktiskt... säger frugan...

Av Jalka - 7 september 2007 10:04

Lite tips för dig som har lite tid över... eller bara känner för att låta tankarna vara någon annanstans.

1.    Vill du skratta lite, själv eller med barnen så rekomenderas Shrek den tredje.

2.    Vill du mysa med en feel-good-film så är Tre systrar och en mamma ett bra val.

3.    Lite action i höstmörkret...? Varför inte Shooter!

4.    Vill du ge känslorna och tårarna ett utlopp så skulle jag titta på Efter bröllopet.

5.    Tyckte du att sommaren var regnig och grå så njut av ett underbart foto och fantastisk film musik från Det stora blå. Filmen är inspelad på den grekiska ön Amorgos. 

Ovido - Quiz & Flashcards