Alla inlägg den 25 september 2008

Av Jalka - 25 september 2008 21:42

Imorgon är det dax för en av årets stående höjdpunkter... nämligen Bokmässan i Göteborg.

Muminmamman och jag brukar ta oss ledigt... strosa omkring på mässan... äta lite gått och bara njuta.

Får väl blogga imorgon om årets intryck.

Av Jalka - 25 september 2008 21:35

Ni kanske har märkt att jag inte lagt upp bilder de senaste dagarna...

Beror det på att jag varit lat och inte fotat?

Nä... men jag känner inte att jag kan lägga upp bilder från mitt arbete...

Jag jobbar bland annat med att utreda olyckor på järnvägen och det innebär bland annat att vara ute på olycksplatser för att samla in fakta och ta bilder som skall utgöra underlag för utredningar.

Och de senaste dagarna har det varit en del olycksplatser att besöka... och bilder som tagits.

Men än så länge är de underlag i utredningar och knappast något man lägger upp på en blogg!

Det har även vart orsaken till att man inte hunnit/orkat att blogga då mitt jobb innebär jour dygnet runt periodvis... som typ senaste veckan.

Jag var däremot glad att jag slapp rycka ut då mitt kära Elfsborg spelade i tisdagskväll.

Men lugn... bilderna kommer från och med imorgon igen!

Ovido - Quiz & Flashcards