Alla inlägg den 18 september 2008

Av Jalka - 18 september 2008 22:43

The Elms... lite av en saga... tycker det är skoj... så gul jag är!

Tycker det är roligt att gå ut och spela så härligt... borta mot ett erkänt Europeiskt topplag... Grattis Kalmar och lycka till i Borås... Vad sägs om att ni får vinna på vår arena... så får vi vinna på er... Make it a deal!

Av Jalka - 18 september 2008 20:17

Trodde jag skulle kunna fota från någon liten tåg olycka idag då jag har jour på jobbet... Men det fick bli katten istället.

Annars har snusbegäret tagit nya dimensioner idag... kände att mitt vanligtvis lugna temperament var allt annat än lugnt idag.

Har skällt på allt och alla idag... ibland med rätta... men ändå olikt mig!

Efter kvällsmaten och disken unna jag mig en liten paj!

Den första på 13 dagar... men det var i medicinskt syfte... lite som psykofarmaka för en stressad själ... men det får räcka med en.

Skall sätta mig och njuta av Kalmars framgångar i Holland... Fortfarande 0-0 med en halvtimme kvar... Hoppas ju på så många Kalmar matcher som möjligt så att de tappar fokus i Allsvenskan och bjuder in mitt kära Elfsborg i kampen om guldet... sen unnar jag dem faktiskt att lyckas i Europa... tror på att de kan gå relativt långt med sitt spel faktiskt... Forza Kalmar!

Av Jalka - 18 september 2008 20:13

Som vanligt när man rör sig ute i trädgården så kommer min kompis Mulle på besök... Han stryker sig och lurar på vad Husse gör... Men han är snäll.

Ovido - Quiz & Flashcards