Alla inlägg den 14 september 2008

Av Jalka - 14 september 2008 19:38

Att missa så mycket kvalificerade chanser håller inte om man aspirerar på att vinna SM Guld i Fotboll.

Lasse kunde gjort 3, Ischy kunde väl gjort 2, Mobeck 3 och Avdic, Kurben och säkert någon till... men det blev 0-0.

Sanningen var den att Sundsvall lika gärna kunde vunnit... det var väl inte direkt någon 0-0 match.

Ny match på onsdag... Malmö FF på hemmaplan.

Nu sktar vi på att bli tvåa i år... och gör lite mål... Hallåå!

Av Jalka - 14 september 2008 19:35

Min omgivning tycker att jag är pinsam och tjatig med mina ordvitsar... men det är ju sån jag är... Okay!

Idag är jag utpumpad efter gårdagens foto-maraton... inte så att jag är fysiskt trött... nä snarare trött på att fotografera... därför blev det bara en 20 meters "foto-vandring" för att ta dagens bild.


Ovido - Quiz & Flashcards