Alla inlägg den 14 november 2007

Av Jalka - 14 november 2007 22:01

Inte sedan jag gick på högstadiet har jag behövt svälja mitt snus... men ikväll skratta man och grät så att tårarna och ansiktsmusklerna fick jobba... och då hängde inte snuset med...

Men missa inte denna show om ni får chansen! 

Av Jalka - 14 november 2007 16:51

Då var det snart dax att fixa till sig och gå och lyssna på Jonas Gardell som vill vara en tillfällig gäst i mitt liv...

Det blir min första show live med den käre Jonas.

Mark har jag lyssnat på och jag har hört Jonas prata om sin bok Jenny på bokmässan... men detta blir nog något helt annat... får väl lämna en recension senare... 

Av Jalka - 14 november 2007 12:28

Tänk att man är ägare till en fotbollsklubb... ja... jag äger en del iallafall!

Det skall bli roligt att följa sitt nya lag genom åren som kommer... men främst är det kära Elfsborg så klart. Men nu är man delägare i en Engelsk klubb med allt vad det innebär...

Här en bild på emblemet...

 


Av Jalka - 14 november 2007 11:39

Enligt Expressen är Elfsborgs finländske landslagsmittfältare Jari Illola knäskadad. De säger att han skall opereras i december. Men om han är skadad bör han väl opereras snarast... eller?

Ovido - Quiz & Flashcards