Alla inlägg den 7 november 2007

Av Jalka - 7 november 2007 22:56

Vilket mål han gör...Grymt är ordet!

Måste säga att gårdagens 8-0 och dagens 4-2 gör att jag kan vila från mitt kära Elfsborg imorgon och istället njuta av en nylagad tand och teater med kära frun... förresten förlorar mitt kära lag med 3-0 imorgon efter en klart godkänd insats... för inte gör vi väl en Rosenborg imorgon... eller?

Av Jalka - 7 november 2007 18:55

Skulle köra lite tandtråd ala den där sorten som ser ut som en skurborste... känner att jag får en popcornkärna  munnen... tar ut och tittar... Va i hel... min ena hörntand har gått i tre bitar... en sitter kvar och skaver sönder tungan... resten får tandläkaren ta hand om imorgonbitti... bra med tandtråd... sure!

Iochförsig så är det väl resultatet av för lite tandborstning på 60-70 talet.

Man gjorde ju inte det på samma sätt förr... och så lovordades ju amalganet av alla...  

Ovido - Quiz & Flashcards