Alla inlägg den 6 november 2007

Av Jalka - 6 november 2007 20:23

Efter att ha shoppat lite... gå stavar och ett par jeans så skall jag njuta av fotboll resten av kvällen... because you worth it... som de säger!

Av Jalka - 6 november 2007 15:17

Ibland känns det som man vill vidare... få nya utmaningar... våga!

Jag har varit egen företagare i 7 år nu och känner att det börjar bli dax att testa något annat.

Men det är inte lätt att veta vad man vill bli när man är stor... sen är det ännu svårare att hitta ett sådant jobb... och sen skall man få det oxå!

Men nu har jag iallafall ansökt... sen kan jag inte göra så mycket mer. 

Av Jalka - 6 november 2007 11:40

November är årets mörkaste månad sjunger Peter LeMarc... och det är bara att hålla med.

Men november kan oxå avnjutas med kultur i alla dess former...

Själv läser jag mycket nu är det är kallt och trist.

På torsdag blir det teater, nästa vecka blir det Jonas Gardell.

Sen följer fotboll med kära Elfsborg mot Mlava och avslutas med en konsert tillsammans med Peter LeMarc.

Så då blir man ju lite kulturialliserad i novemberrusket...

Sen får man väl passa på att träna mellan förkylningarna så att beach 08 träningen inte börjar på nyårsdagen...

Men det blir nog snarare mountain 08.

Vi ligger i och planerar för att averka fotbolls EM i juni och sedan två mindre etapper av pilgrimsvandringen till Santiago del Compostela tillsammans med goda vänner i juli.

Ovido - Quiz & Flashcards