Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Jalka - 9 oktober 2007 22:38

Ja...här tittar man på lottningen...suckar och bloggar... och sedan var det ändrat igen... så här sker matchningen istället...

25 oktober: Elfsborg–AEK Aten.                2-0

8 november: Fiorentina–Elfsborg.             2-1

29 november: Elfsborg–Mlada Boleslav      2-0

5 december: Villarreal–Elfsborg                 4-0

Och vi går vidare som trea...hoppas jag! 

Av Jalka - 9 oktober 2007 12:57

Skönt att vara hemma...efter att ha stigit upp halv två på natten svensk tid i Mumbai och kommit hem 17:30 till kära Slätthult och barnen...så drog vi iväg till arenan för att se IFE bara få 1-1 mot HBK. Men så kan det vara. Idag är en dag av återhämtning...låta själen få komma fram...inte bara kroppen. Senare i dag skall jag försöka få igång laptopen som jag tappade i golvet på flygplatsen...där ligger alla bilder...suck!

Men det går säkert bra... nu skall jag först laga sonens dator, äta och njuta av den vackra höstdagen. 

Av Jalka - 9 oktober 2007 12:50

Jaha... då har vi att se fram mot följande i höstmörkret...


25 oktober: Elfsborg-Villareal            Varför inte 1-0


8 november: AEK Aten-Elfsborg        Förlust med 2-0


29 november: Elfsborg-Fiorentina     Vinst 1-0


5-6 december: Boleslav-Elfsborg        Vinst 1-2


Sen semester...låt U21 spela Royal League december ut, om vi nu tar oss dit.

Sen kan vi köpa och sälja lite spelare och bygga upp på nytt inför 2008.

Då skulle jag vilja se ett nytt spelsystem... 3-2-3-2 med fart och bollar på marken. Jag vill se "nya" spännande talanger som Avdic, Bajrami, Nordmark, Falk-Ohlander och Eres slåss om plats i startelvan...Forza Elfsborg! 

Ovido - Quiz & Flashcards