Alla inlägg den 16 april 2008

Av Jalka - 16 april 2008 22:36

Även om jag inte kommer att erkänna det imorgon... så gillar jag det som Ljungskile står för!

En liten klubb, lite av idealister inom Allsvensk fotboll. En liten ort, mer eller mindre okända spelare... ingen ekonomi att tala om... Men mycket hjärta.

Jag hoppas... men tror inte att Ljungskile räcker till i år... och jag hoppas att de gör årets bottennapp imorgon för att sedan ta sig samman och fixa kontraktet till slut.

Imorgon hoppas jag att Elfsborg startar med gasen i botten... något de ännu inte gjort i år. Jag vill se kamp, fart och effektivitet. Gärna 0-3 efter 17 minuter. Det får gärna bli 4, 5 eller varför inte 7 mål från di gule.

Tror dock att det stannar vid 0-3... men det tror jag ju jämt!

Imorgon blir det ...

0-1    Avdic på nick i den 7'nde minuten

0-2    Avdic på nick i den 12 minuten 

0-3    Ishizaki på frispark i den 17'nde minuten

Forza 

Ovido - Quiz & Flashcards